KOTOR II
Csabika 2006.06.28. 13:47
A játék megismerése meg egyebek
A megszokottól eltérően Jediként indítunk, fokozatosan ismerkedve az Erővel. A magasabb szintű playerek a hat Jedi kaszton kívül "presztízs kasztokat" is felvehetnek... Nyílvánvalóan egy Mos Eisley-i tapasztalt kalmár máshogy viselkedik egy újonccal szemben - aki alig éri fel a pultot - mint egy csuhájába burkolódzó mesterrel aki már épp "integetni" akar:) Tehát megéri visszatérni bizonyos helyszínekre...
A demo főként az Onderon bolygóra fókuszált, (új helyszín!) elsőként Iziz városán vitt minket keresztül, ami megjelenésében Tarishoz hasonló képet nyújtott, és kitűnő terepet szolgáltatott a barangoláshoz vagy, hogy elbeszélgessünk a helyiekkel. A Mirából (Scout hölgyemény), Attan Randból, és persze saját magunkból álló triumvirátus széplassan átverekedett a településen...(Ezúttal csapattársaink "lelki világára" is teljes mértékben hatással lehetünk, -és leszünk is döntéseinkkel- akár egymásnak is uszíthatjuk őket ha a szent cél megkívánja.)
Útjuk során megfigyelhettük a karaktermodeleken végrehajtott változásokat. A nem-játékos karakterek sokkal választékosabban válogatják meg az arcukat:) Egyes fejek sokkal részletesebben vannak kidolgozva és animálva az eredeti játékhoz képest. (Beleértve Atton Rand-ot is.)
Onderon többi része nem volt ilyen barátságos. A kellemetlenségek emlékét már csak pár holttest jelzi a földön. Ezen a szegmensen gyakran futhatsz össze felfegyverkezett Sith katonákkal és bőségesen akadnak energiamezővel blokádolt hidak.
Ez a terület tulajdonképpen 2 új Force Power bemutatására szolgál: a screamre (sikoly) és a furyra (dühöngés). A scream a körülötted tartózkodó összes személyt lesebzi, attól függően, milyen közel állnak a karakteredhez. A Fury ezzel szemben amolyan berserker style, a támadásodat növeli. Minden elszenvedett sérülésnél bonusokat ad, (ígyvan ez egy dark side cucc:)) elmosódott vörösbe áztatva a képernyőt. Nem szabad megfeledkeznünk a Force Sight-ről (a mellettünk lévő NPC-kről tudjuk megállapítani, hogy melyik "oldalon" állnak) és a Force Crush-ról sem. (Vader nagyúr csinált hasonlókat, az ellenfelünk belső csontszerkezetét roppanthatjuk össze, de kis kedves:))
Utoljára egy földalatti szakaszt hagytak nekünk, ahol előszőr találkozhattunk a meglehetősen érdekes kinézetú Darth Sionnal. A haragos Sith sportot űz az ocsmány, ragacsos megjelenésből, a bőre töredezett, akár egy rosszul összeragasztott váza...Időközben pozitív irányba váltott érdeklődésünk, ugyanis egy nagyon jól eltalált gonosz szereplőről van szó, akit csak a gyűlölet és a sötét erők tartanak össze.
Kiegészítésként a demohoz, szemrevételeztünk néhány videjót, amik az utazgatásaid során kerülnek bejátszásra. Láttunk egyet az Onderon testvérbolygójáról a Duxonról és a mellette horgonyzó Ebon Hawkról, egy Shuttle-ról amint kilövell Izizről...
A játék tálalása szépen felépített, mind képi világ, mind audió terén. A grafikát tovább finomították, részletesebbek az animok, a felbontás tovább gyúrható, a környezet megvalósításában vannak jó ötletek, gönyörűen passzol a Star Wars világához. A zene, hangok nagyon együtt van a látvánnyal, szinte észre se vesszük a lágy dallamokat.
|